Ako vyzerá program 90-dňovej WILDFIT Výzvy po týždňoch?

Krátkodobé zmeny vo svojich stravovacích návykoch dokáže urobiť ktokoľvek. WILDFIT však nejde touto cestou. Ide o systém trvalo udržateľnej transformácie zdravia a životného štýlu. Tu je prehľad toho, ako vyzerá celý 13-týždňový proces:

Súčasťou programu je aj množstvo podporných materiálov a nástrojov, ktoré vám uľahčujú prechod celým programom.

Stratégia a proces zmien

278153744_106940291989169_7689405052954942604_n
1.

týždeň: Základy a emočné jedenie

Začneme od začiatku: zmeníme to, ako rozmýšľame o jedle a odsledujeme si naše stravovacie návyky. Prvý týždeň vás naučí, prečo túžite po určitých potravinách a nenávidíte iné. Ak ste emocionálny jedák, jojo dietár alebo cukrovkár, získate v tejto fáze obrovský prehľad.
2.-3.

týždeň: Cukrová premena – 1. časť

Tieto dva týždne sú o uvoľnení vašej závislosti od spracovaných cukrov. Ak ste boli bezmocní voči chuti na sladké, v druhom a treťom týždni začnú tieto chute rýchlo vyprchávať.
4.-5.

týždeň: Naučme sa MILOVAŤ dobré veci

Počas týchto dvoch týždňov vycvičíte svoje telo tak, aby milovalo jesť úplné, nesprocesované potraviny. WILDFIT nie je o šokovaní vášho systému, a preto je každé vylepšenie jemne vrstvené na seba. To znamená, že budete pripravení na každú zmenu. V tomto momente si väčšina účastníkov všimne, že ich nálada a energia sa výrazne zlepšili, že už sa napríklad nemusia spoliehať na kofeín alebo alkohol ako kedysi.
6.-10.

týždeň: Jar

Na základe filozofie sezón (nemýliť si s ročnými obdobiami) WILDFITu, je Jar sezónou, kedy väčšina účastníkov spozoruje stabilizáciu svojej telesnej hmotnosti. Či už je vaším cieľom pribrať, uvoľniť alebo udržať si váhu, tieto týždne vás nasmerujú k vašej prirodzenej rovnováhe.
11.

týždeň: Uvoľnenie sa z Jari

Metodológia WILDFIT je tak revolučná čiastočne preto, že od vás nežiada, aby ste svoje telo obmedzovali iba na jeden konkrétny spôsob stravovania. Naše telá chcú “príliv a odliv”. Tento týždeň sa uvoľníte z Hlbokej Jari...
12.

týždeň: Návrat do Jari

Tento týždeň prejdete späť do Hlbokej Jari, kde bude vaše telo nabádané, aby sa očistilo a zopakovalo proces stabilizácie hmotnosti.
13.

týždeň: Žite WILDFIT

Tento týždeň si už prevezmete opraty na 100%. Rozhodnete sa, v ktorej sezóne sa chcete posunúť vpred a poviete si ako chcete pokračovať. Rozhodnete sa, ktoré potraviny sú pre vás posilňujúce a ktoré budete limitovať. Určíte si váš individuálny kalendár.